Sebenarnya en3 nih sepatutnya aku pos jumaat tuh..tapi cable tak bawak so terlopas laa...nak post semlm aku sibuk ngan en3 bunkface budak tak mandi tuhh...hahahahaa...budak2 betui...Khamis tuh...aku suruh cleaner nih cuci rak kat opis aku nihh...huhuhuhu..penuh ko ngan LIPASSSSSSS....eeeeeeeeeeiiii...kalu korang nak tengok rupe lipas dah mampuihhh..layan laaaaaaaaaa....

Lipas nih dah mampuih...tapi still bleh gerak..huhuhuhu




Tempat sarang lipas nih bertelur dan bercengkerama...


Leny...cleaner opis aku...
Lipas nih dah mampuih...tapi still bleh gerak..huhuhuhu
Tempat sarang lipas nih bertelur dan bercengkerama...
Leny...cleaner opis aku...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

huk aloooo, ni mesti setahun sekali ngemas ek hahahaha, buat le 5S cam dulu² nie kompom lipas panas montot hehehe
hahahaha...ateeeeeee...bukan teman yg ngemasnyeee...kuikuikui..