Huhuhuhu.....aku amat sedih pagi nihhhh.....aku bye2..salam ngan hubby...tapiiiiiiii....die langsung tak ingat hari nih hari apaaa??....sedihhhhhnyeee..pastu lepas hubby pegi keja..air mata ku meleleh...sedihnyeeee...kenapa la die tak ingat hari nih hari apa....kenapa la orang lelaki nih langsung tak peka...hingga sesaat aku menulis nih pun hubbyku still tak ingat....huhuhuhuhu..............
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

orang laki2..dia tk cakap..tk semesti dia tk ingat...jangn kecit ati....
Tak de makne..yang penting...hidup kite diberkati....
huk alooo gitu ke eniee..tp mmg la pada dorang menda ni remeh temeh
so jgn amik ati le,yg penting dia cyg kat ko nie kan...hepi aniversari ek...moga jodoh kekal ke liang lahat...
huhhuhuhu..tuh lee..tapi tadi die tepon..die cakap esok astro masukkk...aikkkk..tetibanyee..hadiah anniversary le tuh..kalu tak bukan main kedekut nak masuk astrooo...ok le tuhh....huhuhuhu..