Hu,hu...Ni la motor pusaka aku...sebab aku kata motor pusaka coz motor nih arwah mak aku punya...First time die beli motor nih dah terus eksiden...bukan pandai bawak motor pun tapi tak tau la camna arwah tuh bleh nak beli motor...di sebabkan motor nih la arwah mak aku sakit buah pinggang..coz lepas eksiden die tak p check kat spital pun..tau2 buah pinggang die dah kecut...lepas eksiden tuh kitaorang tak kasi dah die naik motor..so aku ambik motor nih dan continue bayar kat kedai...pastu aku bayar balik downpayment yg arwah mak dah bayar tuh..perkara nih terjadi tahun 2003....so sampai skang aku jaga motor nih elok.......Dan skang aku guna motor nih utk pakai g kerja balik kerjaaaaaaaa....hu,hu..walaupun takde lesennnnnn.....wahhhhh..kita merempitttt la jawabnyeeeeee.......
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

your blog is very good......
Thanks....