Hari minggu yang tension...
Huhuhu...korang tau kenapa tension...pepagi tuh elok jee..dah petang2...hari sabtu lepas..kakakku yang no 3 tuh datang ziarah kat umah...pastu petang die ajak la g umah kakak yang sulong kat shah alam..aku pun pe lagi ekcited la nak p bukan selalu nak g jalan nih...sekali dah siap2 aku nak kuar laaa..tup2 aku g kunci pintu..pastu nak kunci grill..rupe2nya kunci dalam umah..hubbyku pun tak bawak kunci...pe lagi hangin la hubby aku..dah la bukan senang die tuh nak g mana..tup2 aku plak wat hal...dah terkunci tuh..jenuh gak le nak bukak..last2 panggil member..die tolong bukak kan pakai kad ATM..waduhhhhh..sonang jeee...huhuhu....kena belajar ngan member tuh..aku wat tak jadi pun...dah terbukak pintu masuk balik la dalam umah..tak jadi pegi...hangin tui akuuu..anak2 pun bising tak jadi nak p umah mak yong....

Ahad plak...petang tuh aku ade jemputan open house kat umah member yang baru ambil VSS..hubby plak wat hal..tak mau naik..aku g le nak anak2 ku je naik atas..die tunggu dalam keta..seblum tuh die cakap..wat pe nak pegi..laaa..dah member ajak takan la tak mau pegi kan...bukan nak g makan sangat pun...saje nak jumpa kengkwan jee...aku naik jugak laa...pastu..baru nak jamah makanan...baru sesuap..tup2 nina plak muntah...habissss...baju akuuuuu...arrrrrggghhh...tensionnyee..tak jadi la nak menjamah..bersih kan semue..tanggal baju nina...pastu aku bgtau member tuh nak balik laa...sampai kat bawah...aku ngan sakit hatinyee..cakap balikkkk..tak yah nak g umah mak yongnyee...Laaaaa..si anyah bisinggg..semalam terkunci..hari nih termuntahhh..tak jadi ke g umah mak yong...aku diam jeee..tapi hubbyku teruss gak g umah kakak ku tuh..nasib baik la yong aku tuh ade kedai dobi..so tumpang la basuh baju nina ngan baju aku kena muntah tuh..nina plak pegi ngan tak berbaju...aku pinjam baju kakak ku...dah keringgg...baru aku balikkk...huhuhuhu...tension pun adeee....
2 Responses
  1. ieda Harun Says:

    adeiii 10sen kan...byk2 sabo ek eniee


  2. kak ja Says:

    Tak tau nak kata apa, selain "keciannya.."

    Tuhan sj nak uji tu..


  • LAYAN LAGU DULU YE...

    MY ANNIVERSARY..

    Daisypath Anniversary Years Ticker

    HANYA KAU DI HATIKU...

    HANYA KAU DI HATIKU...

    LOVE FOREVER...

    LOVE FOREVER...

    MUHAMMAD NUR AIMAN HAFIZI

    MUHAMMAD NUR AIMAN HAFIZI
    2001

    MUHAMMAD NUR AMMAR HANAFI

    MUHAMMAD NUR AMMAR HANAFI
    2004

    NURFARHANI DAYANA

    NURFARHANI DAYANA
    2005

    Muhammad Nur Adam Hakimi

    Muhammad Nur Adam Hakimi
    2010